torek, 27. 11. 2018 // Tuesday, 27th November 2018

ob 21.00, Španski borci

Vstopnice/Tickets: 7 EUR (Predprodaja /Pre-sales), 9 EUR (Regular)

Facebook>

 

Koncept in koreografija/Concept and Choreography: Mala Kline

Kreacija in izvedba/Creation and Performance: Eftychia Stefanou

Prostor/Space: Petra Veber

Glasba in zvok/ Music and Sound: Nenad Sinkauz

Luč in tehnično vodstvo/Light and Technical Direction: Jaka Šimenc

Kostumografija/Costumes: Amanda Kapić

Asistentka kostumografinje/Costumographer assistant: Natalija Lesjak

Technical Assistance/Tehnična pomoč: Anže Kreč

Kreativni dialog/Creative dialogue: Mesut Arslan

Izvršna produkcija/Executive production: Ajda Kline

Produkcija/Production: ELIAS 2069, Mercedes Klein
Koprodukcija/Coproduction: Pekinpah, Center kulture Španski borci/Zavod EN-KNAP, Platform 0090 Antwerpen, Kino Šiška in/and Nomad Dance Academy (CoFestival)

Podpora/Supported by: Ministrstvo za Kulturo Republike Slovenije/ Ministry of Culture of the Republic of Slovenia, Mesta občina Ljubljana, Oddelek za kulturo/ City of Ljubljana, Department of Culture

Zahvala/Thanks to Urša Sivič, Hana Vodeb, Aleš Zorec, Gašper Puntar.

 

Koreografinja, plesalka, filozofinja in plesna pedagoginja Mala Kline, ki že več let živi in ustvarja hkrati v Sloveniji in Belgiji, je eno najprepoznavnejših koreografskih imen svoje generacije. Izvrstna plesalka in performerka z obsežnim koreografskim opusom in metodološko natančno razvito plesno prakso ima za sabo izjemno plodno in mednarodno prepoznavno plesno pot, saj je v profesionalno polje sodobnega plesa vstopila že pri sedemnajstih letih. Njeno samostojno koreografsko delo vse od začetkov izhaja iz gradnje nenavadnih odrskih podob, ki nikoli ne preidejo na raven razvidnega in nedvoumno strukturiranega odrskega znaka, ampak prej ustvarjajo specifična, pomensko pretočna in potentna ozračja, sestavljena iz konsistentnih in metodološko natančno organiziranih koreografskih organizmov.

»Njeno umetniško in teoretsko delo izvira iz prakse sanjanja. Sanjanje je izkustvena metoda, s katero telo razvije svoj gibalni tok iz čutnih podatkov, tako da slednje ves čas pretvarja v podobe. Na osnovi prakse Saphire™ je Mala Kline razvila ustvarjalno in performativno prakso navzočanja, načina, s katerim se gibajoče telo razpre volji vznikajočih podob in njihovim afektivnim in pretvorbenim silam, da bi se tako ustvaril in razširil spekter gibalnega jezika med oblikovanjem telesnih dejanj v času. Dejavno sanjanje pa je sistem plesne improvizacije in neposrednega komponiranja, ki se v različnih skupinskih konstelacijah ukvarja s sanjami v budnosti in spanju, da bi se skoznje in z njimi ustvarjalcem razprostrl gibalni jezik, njegova logika in hkrati možni kompozicijski principi. Ti dve praksi Mala Kline uči po vsej Evropi. Prakso Saphire™ uporablja tudi pri pouku in mentoriranju umetnic in umetnikov, raziskovalk in raziskovalcev, podjetnic in podjetnikov in drugih ustvarjalcev različnih poklicnih profilov, da bi jim zagotovila osebno rast, osredotočenost in neobičajne načine ustvarjanja.«

Mala Kline se v predstavi SONG posveča ljubezenskim temam, saj pravi, da je SONG »ljubezenska pesem, ki jo pišemo v vsakem izjavljanju«. V svojem spremnem besedilu k predstavi med drugim zapiše: »Jezik je eden/ telo je eno/ življenje je eno/ en dotik/ en poljub/ en dih/ samo en/ samo ti/ samo jaz/ samo on/ samo moja ljubezen/ moja golobica/ samo ena/ samo …« Predstava SONG bo imela na CoFestivalu slovensko premiero.